.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 51 فقره انواع سرقت در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 51 فقره انواع سرقت در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر صفرپور اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی استان در سطح کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی طی چند روز گذشته با انجام چندین مرحله عملیات انتظامی موفق شدند پنج دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعداد زیادی سارق و چندین متهم به مواد مخدر و معتادان تابلو در طی این مدت در سطح استان افزود: کشف 51 فقره انواع سرقت از جمله سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت، سرقت منزل و سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان‌های استان از دیگر اقدامات پلیس بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران همچنین به شناسایی و دستگیری سارقان احشام در اشاره و بیان کرد: از متهمان پنج راس گوسفند سرقتی کشف شد.

صفرپور از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در دو شهرستان نکا و میاندرود خبر داد و افزود: از متهمان 120 متر سیم برق سرقتی کشف و ضبط شد.

* دستگیری شرور سابقه‌دار در قائمشهر

در دیگر خبر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آمده است: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائمشهر نیمه شب گذشته در عملیاتی ضربتی متهم به شرارت و اخلال در نظم عمومی را شناسایی و دستگیر کردند.

در پی کسب خبری در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد شب گذشته از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان قائمشهر مبنی بر حضور فردی شرور با حالت غیرعادی در یکی از میادین اصلی شهر که موجب اخلال در نظم عمومی شد، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سریعاً وارد عمل شده و به محل مورد نظر عزیمت کردند.

ماموران پلیس با حضور در میدان اصلی شهر با فردی شرور و سابقه‌دار به نام «شهاب– ز» 27 ساله که در حال عربده‌کشی و ایجاد بی‌نظمی بود مواجه شدند.

ماموران در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه این فرد را که دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت، قمه‌کشی و تجاوز به عنف بوده را دستگیر کردند البته متهم به شرارت پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 30 ارديبهشت 1393
با توجه به اینکه سارق منزل ما و ماشین فامیلامون هنوز کشف نشده یعنی حداقل دو تا دیگه مونده تا مازندران از سارقین پاک بشه . شما مسئولین نیروی انتظامی اصلا حواستون به حجم عظیم سرقتهای چند ماه اخیر استان از منزل و ماشین و جواهرات تا آدم ربایی هستید یا حواستون فقط به قد مانتو و موهای سر خانهاست که مبادا اسلام به خطر بیافته .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.